Start > Blandat > Säkerhetsdörrar beställningsblankett

Beställningsblankett om säkerhetsdörrar

En beställningsblankett med texten nedan har delats ut 7–13 februari i brevlådorna tillsammans med information om säkerhetsdörrar.

Beställning av säkerhetsdörr

Härmed beställer jag en säkerhetsdörr mot ett hyrestillägg om 150 kr/månad utöver nuvarande hyresnivå.

Jag förbinder mig att betala hyrestillägget så länge jag bor kvar i lägenheten. Hyres­tillägget tas ut från och med den månad som följer närmast efter installationen.

Namn:

Adress:

Lägenhetsnummer:

Personnummer:

Telefon arbete:

Telefon bostad:

Mobiltelefon:

E-postadress:
 

Underskrift

Ort och datum:

Hyresgästens namnteckning:

Namnförtydligande:

Efter undertecknande är beställningen av tillval bindande och valt tillval kan inte ångras.

 

Säkerhetsdörren levereras av Secor.

Skicka ifylld blankett till SKB via brev eller mejl
Postadress:
SKB, Servicecenter, Box 850, 161 24 Bromma.
Mejladress: skb@skb.org. Skanna underskriven blankett och mejla den till oss som pdf (endast pdf-filer godkänns). Ange ”Beställning säkerhetsdörr” i ämnesraden.